Social Icons

Tuesday 10 September 2013

Tips bisnes online percuma

Assalammualaikum..

Sebelum saya berbicara lebih panjang lebar, izinkan saya bertanya 4 soalan kepada anda:

1) Adakah kenaikan harga minyak 20 sen baru baru ini memberi kesan kepada hidup anda?
2) Adakah anda mahu membaca kisah kejayaan seorang ‘engineer’ yang terpaksa berhenti kerja selepas 6 bulan buat bisnes?
3) Adakah anda mahu tahu peluang-peluang bisnes yang mudah dijalankan di Malaysia?
4) Adakah anda mahu tahu tips bagaimana untuk berjaya dalam bisnes dengan mudah?

Jika jawapan anda “Ya”. Izinkan saya berkongsi dengan anda sebuah EBOOK yang istimewa.


“Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”







Ebook ini bukan ebook biasa. Ia ebook luar biasa. Ia menceritakan kisah kejayaan seorang ‘Engineer’ yang terpaksa berhenti kerja selepas 6 bulan buat bisnes online.


Bacalah, hayatilah kisah susah payah perjuangan seorang usahawan muslimah untuk berjaya dalam perniagaan yang diceburinya.

Setebal 144 muka surat. Padat dengan nasihat, motivasi dan pengajaran yang boleh dipelajari oleh kita semua. Semoga buku ini dapat memberi manfaat kepada kita semua. Dapatkan EBOOK ini secara percuma                                   

http://www.ebookniaga.com/sorryboss/sitihawa


Jika tidak keberatan, saya mohon agar anda dapat SHARE status ini. Semoga lebih ramai yang mendapat manfaat daripadanya.



Wassalam.






Siti Hawa
Shaklee ID: 929498
017 291 1181(call,sms,whatsapp)
siti6874@gmail.com







No comments:

Post a Comment

 

Dikuasakan

Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my.