Social Icons

Wednesday 17 July 2013

Superb Mommy: About Me

Assalammulaikum...

Alhamdullillah saya masih diberikan peluang bernafas dengan izinNYA.
Masih tidak terlewat untuk mengucapkan selamat berpuasa di Bulan Ramadhan 1434 yang penuh Barakah ini
Marilah  kita sentiasa bersyukur atas segala nikmat yang dikurniakan tidak terkira .

Selama ini saya masih tercari-cari peluang berniaga secara online yang telah popular sejak sekian lama.Ini berubah setelah saya mengikut seminar Berani Berniaga di PWTC pada awal tahun 2013 yang di anjurkan RichWorks International Sdn Bhd telah membuka minda saya bahawa berniaga itu boleh dilakukan jika kita mempunyai keinginan yang tinggi untuk berubah menjadi luar biasa.

Untuk pengetahuan semua saya gemar membaca penulisan Firdaus di Blog MariaFirdaus sejak sekian lama yang banyak memberi motivasi ,nasihat dan tunjuk ajar .Saya bersyukur kerana di pertemukan dengan Kam Maria dan Firdaus yang telah memberi penerangan lebih jelas untuk menjalankan bisnes online di rumah ibu bapa Kam Maria di Keramat  bermula dari situlah saya menceburi bisnes Shaklee .






No comments:

Post a Comment

 

Dikuasakan

Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my.